середу, 29 квітня 2015 р.

Хроніки великих обломів, або про "стандартні" вечори


Ти прийшла до мене ввечері. Твої бедра повільно та звабливо коливались у такт ходьби. Ех - мої збочені думки. Ти гарна.
Колись давно, мені снився класний сон. І з цього моменту зародилась ідея зробити просто банальний романтичний вечір - ну, як у кіно. Сьогодні саме час поекспериментувати.
Вино, свічки, цукерки - для когось це нудно, але в мене такого ще не було. Забебехавши оцю всю байду, пішов я з малою на рок концерт. Після класного відриву, прийшли ми втомлені та голодні до мене додому. І там чекало звичайне ЦЕ.
Почавши келиха вина та смачно закусивши шматком цукерки, я згадав про твої губи. Вони так бажано на мене дивились, що я просто не стримався від спокуси. Я просто взяв та поцілував тебе. ОЙ!
Звідкись з'явився неприємний запах смаженого волосся та чомусь почала горіти штора. Дарма я вибрав такі високі свічки!
Як же це роблять? Ніколи не буду більше робити щось так як усі. Це гибле діло.

Немає коментарів:

Дописати коментар